به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر اسکندر مومنی روز دوشنبه در نشست استانداران با حضور وزیر آموزش و پرورش، ضمن خیر مقدم و خداقوت به استانداران و همکاران ستادی وزارت کشور و خیر مقدم ویژه به دکتر کاظمی وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل مربوط به بازگشایی مدارس بخشی مربوط به حوزه وزارت آموزش و پرورش و بخشی مربوطه به بیرون از این وزارتخانه است که باید هر دو حوزه به دقت مورد توجه قرار بگیرند.
وزیر کشور افزود: ما بیش از گذشته نیازمند نشاط، آرامش، وفاق و هبستگی ملی، امید و امید آفرینی هستیم و بازگشایی مدارس می تواند فرصت مناسبی برای تبلور این موضوعات باشد.
مومنی با اشاره به دغدغه جدی خانواده ها در ایام بازگشایی مدارس در حوزه های اجتماعی، انضباط و ترافیک، بر لزوم تمرکز کامل مسئولان و برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای ترافیک تاکید کرد.
اسکندر مومنی با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش تصریح کرد:تجربه ثابت کرده اقدامات فرهنگی در تعامل با این وزارتخانه، نتایجش به سرعت به ثمر می نشیند.
وزیر کشور با اشاره به ۱۶ میلیون دانش آموز و حدود یک میلیون معلم در وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین عرصه هایی که آموزش و پرورش در آن می تواند نقش آفرین باشد، حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است. انبوهی از ظرفیت و آمادگی با کمترین هزینه ها در این حوزه برای مواجهه و حل معضلات اجتماعی وجود دارد؛ این ظرفیتی است که از طریق آن می توانیم کل جامعه را تحت تاثیر قرار دهیم.
وی تاکید کرد: توافقات و تفاهم نامه های فیمابین وزارتخانه های کشور و آموزش و پرورش باید با زمانبندی و تعیین شاخص ها مشخص شوند تا قابلیت اندازه گیری داشته باشند.
وزیر کشور افزود: ما بیش از گذشته نیازمند نشاط، آرامش، وفاق و هبستگی ملی، امید و امید آفرینی هستیم و بازگشایی مدارس می تواند فرصت مناسبی برای تبلور این موضوعات باشد.
مومنی با اشاره به دغدغه جدی خانواده ها در ایام بازگشایی مدارس در حوزه های اجتماعی، انضباط و ترافیک، بر لزوم تمرکز کامل مسئولان و برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای ترافیک تاکید کرد.
اسکندر مومنی با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش تصریح کرد:تجربه ثابت کرده اقدامات فرهنگی در تعامل با این وزارتخانه، نتایجش به سرعت به ثمر می نشیند.
وزیر کشور با اشاره به ۱۶ میلیون دانش آموز و حدود یک میلیون معلم در وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین عرصه هایی که آموزش و پرورش در آن می تواند نقش آفرین باشد، حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است. انبوهی از ظرفیت و آمادگی با کمترین هزینه ها در این حوزه برای مواجهه و حل معضلات اجتماعی وجود دارد؛ این ظرفیتی است که از طریق آن می توانیم کل جامعه را تحت تاثیر قرار دهیم.
وی تاکید کرد: توافقات و تفاهم نامه های فیمابین وزارتخانه های کشور و آموزش و پرورش باید با زمانبندی و تعیین شاخص ها مشخص شوند تا قابلیت اندازه گیری داشته باشند.
نظر شما